Sunday, January 30, 2011

Thursday, January 6, 2011

Wednesday, January 5, 2011

masak

puncak ku gapai

kepenatan,tension,lapar akan hilang apa bila kaki kita jejak je ke puncak ,
masam bertukar senyuman...penat berganti kepuasan,
bak kata orang lama,"KEPUNCAK SAMA KITA DAKI
KELURAH SAMA KITA TURUNI
KELAUT SAMA KITA RENANGI

pasang kemah

nak pasang kemah ni kena cari tempat yang sesuai....
lepas pasang kemah cari katu atau pasang lili untuk masak,
maklum le badan dah teketar-ketar lapar,sejuk,dalam kepala otak tak lain makan,
minum air kopi panas....peeehhhh............

puncak

kat atas ni (puncak gunung raja ) ni buleh nampak kuala kubu,genting,bentong,dam, juga banjaran titi wangsa...tempat aku bediri ni le tempat kekawan aku tekena petir,kat kaki sebelah kanan aku tu lew petir terpacak,dariatas ni le melambung nya dia orang ke bawah,tak pe kita lupa kan bab petir tu kejap...kalau ada sesiapa yang nak naik ke gunung rajah ni buleh call aku,
nak datang belengang saja buleh, nak ada orang masak untuk makan saja buleh, nak masak sendiri pun buleh....,tapi seeloknya kena ada guid lew, sebab banyak orang dah naik, pas tu cuba naik sendiri,bawak orang lain lak...dah tu sesat....akhirnya guide juga yang kena cari...yang susah guid...terpaksa lak buat kerja yang menyusahkan, kat sana ada banyak jalan sebenarnya... tapi dah tak buleh pakai...sebab banyak yang jalan yang rosak....

sejuk


studio 2

studio 1

studio

kesayangan

Monday, January 3, 2011